info@kastenreus.nl

Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*
Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*

Wanddecoratie manden set Bali - Set van 3 - Naturel/wit - Zeegras

Artikelnummer: KR21011 Afmeting: ø60x5/ø50x4/ø40x3 cm Materiaal: Zeegras/metaal Kleur: Naturel/wit
115,00 Adviesprijs 162,00

C500
Omschrijving

Deze bali wanddecoratie manden set is uniek en speels! Hang de Bali set horizontaal of verticaal op of zet het neer op je kast, net wat beter aansluit bij jouw interieur. Met deze wanddecoratie breng je de beachclub vibes in huis! De schalen zijn voorzien van een lusje aan de achterkant waardoor je ze makkelijk kunt ophangen.

 


  • Sfeervol design
  • Inclusief ophangsysteem
  • Voor verticale of horizontale wandmontage
  • Handmade
  • Ook verkrijgbaar in naturel/zwarte uitvoering
Specificaties
Artikelnummer KR21011
Kleur Naturel/wit
Materiaal Zeegras/metaal
Gewicht 2,50 kg
Afmeting ø60x5/ø50x4/ø40x3 cm
Stijl BOHEMIAN
Verzendmethode Postpakket
Voorgemonteerd Ja
Verpakkingsmaat box 1 62x62x7 cm (LxDxH)
Onderhoud

  Levertijd

Wanneer het product op voorraad is streven wij er altijd naar deze binnen 2-5 werkdagen bij je te bezorgen. De status van je pakketje is te volgen via de Track&Trace-link die je ontvangt zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft.

 

Indien het product niet op voorraad is, kan je je emailadres achterlaten via de knop 'houd mij op de hoogte'. We sturen je dan een mailtje als we dit product weer op voorraad hebben.

 

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

 

   Verzending

Wij leveren je bestelling van je kleinmeubel af voor €6,95 aan verzendkosten door de gehele BeNeLux.

Voor levering van grootmeubels rekenen wij 50,- (m.u.v. de Waddeneilanden) tot op de begane grond.

 

  Geen montage nodig

Dit product wordt volledig gemonteerd bij je geleverd. Je hoeft dus niet zelf aan de slag met een montagehandleiding! Onze vervoerder zet de kast voor je neer op de plek waar jij 'm wilt hebben en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Wel zo makkelijk!

 

  Betaling

Wij bieden meerdere mogelijkheden om je betaling te voldoen. Zo kan je er voor kiezen om direct af te rekenen met iDEAL. Of je kiest ervoor om af te rekenen met je creditcard. Dit kan met een MasterCard of Visa-creditcard en hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

 

Daarnaast is er ook een mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet dan een supersnelle gegevenscontrole. Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden. Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Wanneer je bestelling geleverd wordt door onze externe vervoerder is het ook mogelijk te betalen onder rembours. Je kan de betaling dan zowel contant als per pin (let op: niet met een creditcard) voldoen bij aflevering. Ook hier brengen wij geen extra kosten voor in rekening.

 

  Retourneren

Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze uiteraard binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren, mits het product onbeschadigd is en vrij van gebruikssporen. Om dit artikel te retourneren kan je het pakketje afgeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor. De kosten voor het retourlabel zijn voor eigen rekening. Vergeet niet je retourzending aan ons te melden via het contactformulier of via de e-mail, zodat wij je retourzending goed en snel kunnen verwerken. Vermeld hierbij het ordernummer en het te retourneren artikel. Uiteraard ontvang je van ons het volledige aankoopbedrag terug inclusief de kosten voor levering zodra wij het pakketje retour hebben.

 

Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw geld weer terug te storten wanneer een product niet naar wens is. We streven er naar om ten allen tijden binnen 2 weken het bedrag weer terug naar jou over te maken.

 

  Garantie

Wij geven op al onze producten 1 jaar garantie. Wanneer er binnen een jaar een productiefout wordt geconstateerd zullen wij je product kosteloos omruilen, repareren dan wel terugnemen. Is er bij je product een productiefout opgetreden binnen 1 jaar? Geef dit dan eenvoudig aan ons door via het klachtenformulier. Vergeet hierbij niet om foto's toe te voegen van de klacht, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen.

 

Onze producten worden niet machinaal vervaardigd maar nog écht ambachtelijk met de hand gemaakt en grotendeels van massief hout. Dit heeft als gevolg dat de producten niet in alle facetten perfect zijn want dat kan alleen bij machinaal vervaardigde producten. Er kunnen dus kleine oneffenheden voorkomen. Juist het ambachtelijke karakter van de producten is wat past in, bijvoorbeeld, een landelijke inrichting en dat is dan ook de charme waar veel van onze klanten voor kiezen. Massief hout is 'levend'. Het hout past zich aan aan de omgeving waar het zich in bevindt. Doormiddel van invloeden van buitenaf kan het daarom gebeuren dat een meubelstuk scheurtjes gaat vertonen of kan gaan trekken en krimpen. Deze eigenschappen bepalen de identiteit van een massief houten meubelstuk en zijn daarom geen reden tot reclamatie of een andere vorm van garantiebepalingen.

 

  Vragen?

Heb je nog meer vragen? Raadpleeg dan al onze klantenservice pagina's voor alle andere relevante informatie over bezorging, retourneren, omruilen, garantie en wat jouw rechten zijn als consument. Kijk ook bij onze veel gestelde vragen.

 

Verzending en retour

  Levertijd

Pakketten die met de post verstuurd kunnen worden, bezorgt PostNL, indien op voorraad, binnen 2-5 werkdagen. De status van je pakketje is te volgen via de Track&Trace-link die je ontvangt zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft. Pakketten die te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn om met de post te kunnen versturen, leveren wij op afspraak, indien op voorraad, binnen 2 weken. Wij zullen voor de levering van grote pakketten nooit zomaar bij je op de stoep staan. Onze vervoerder, Jos Dusseldorp Transport, neemt ongeveer na 3-5 werkdagen nadat je je bestelling geplaatst hebt contact met je op om een leverdatum in te plannen. Je kan dus altijd zelf een dag kiezen die het beste bij jouw schema past. Let op: e-mails van onze vervoerder voor het maken van de bezorgafspraak komen soms in de SPAM terecht. Houd deze dus ook in de gaten.

 

 

 

 

 

 

Indien het product niet op voorraad is, kan je je emailadres achterlaten via de knop 'houd mij op de hoogte'. We sturen je dan een mailtje als we dit product weer op voorraad hebben.

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

 

Let op! Onze pakketten die op afspraak worden bezorgd, worden bij levering tot de eerste voordeur gebracht. De pakketten worden echter niet naar binnen gebracht, uitgepakt en gemonteerd. Is dit wel gewenst? Kies dan voor onze Full Service levering bij het afrekenen van je bestelling. Het product wordt dan naar de gewenste plek gebracht, uitgepakt, gemonteerd en het verpakkingsmateriaal wordt mee terug genomen. Voor de Full Service levering brengen 49,95 euro in rekening.

 

   Verzending

Wij leveren alle bestellingen gratis af. We rekenen dus geen verzendkosten.*

 

Moet je bestelling bezorgd worden op een verdieping? Geef dit dan altijd door tijdens het bestelproces en aan de vervoerder bij het maken van de bezorgafspraak. Omdat dit product zwaarder is dan 35 kg is het i.v.m. de Arbo-Wet helaas niet mogelijk deze via een trap te laten bezorgen op een verdieping door onze vervoerder. Via een interne lift is dit wel mogelijk. Heeft u geen interne lift beschikbaar in het pand? Of is er wel een lift aanwezig maar is deze te klein? Vraag dan een offerte aan voor een verhuislift via ons contactformulier onder vermelding van de verdieping, het product en de postcode.

 

Voor de levering op verdiepingen rekenen wij een toeslag. Benieuwd hoeveel de toeslag is op jouw verdieping? Neem contact met ons op via info@kastenreus.nl.

 

*m.u.v. de Waddeneilanden. Voor leveringen van grote, zware of kwetsbare artikelen die niet per post verstuurd kunnen worden wordt een toeslag gerekend afhankelijk van het eiland.

 

  Geen montage nodig

Dit product wordt volledig gemonteerd bij je geleverd. Je hoeft dus niet zelf aan de slag met een montagehandleiding! Onze vervoerder zet de kast voor je neer op de plek waar jij 'm wilt hebben en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Wel zo makkelijk!

 

  Betaling

Wij bieden meerdere mogelijkheden om je betaling te voldoen. Zo kan je er voor kiezen om direct af te rekenen met iDEAL. Of je kiest ervoor om af te rekenen met je creditcard. Dit kan met een MasterCard of Visa-creditcard en hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

 

Daarnaast is er ook een mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet dan een supersnelle gegevenscontrole. Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden. Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Wanneer je bestelling geleverd wordt door onze externe vervoerder is het ook mogelijk te betalen onder rembours. Je kan de betaling dan zowel contant als per pin (let op: niet met een creditcard) voldoen bij aflevering. Hier brengen wij 9,95 euro voor in rekening.

 

  Retourneren

Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze uiteraard binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren, mits het product onbeschadigd is en vrij van gebruikssporen. Bekijk onze retourprocedure voor meer informatie.

 

Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw geld weer terug te storten wanneer een product niet naar wens is. We streven er naar om ten allen tijden binnen 2 weken het bedrag weer terug naar jou over te maken.

 

  Garantie

Wij geven op al onze producten 1 jaar garantie. Wanneer er binnen een jaar een productiefout wordt geconstateerd zullen wij je product kosteloos omruilen, repareren dan wel terugnemen. Is er bij je product een productiefout opgetreden binnen 1 jaar? Geef dit dan eenvoudig aan ons door via het klachtenformulier. Vergeet hierbij niet om foto's toe te voegen van de klacht, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen.

 

Onze producten worden niet machinaal vervaardigd maar nog écht ambachtelijk met de hand gemaakt en grotendeels van massief hout. Dit heeft als gevolg dat de producten niet in alle facetten perfect zijn want dat kan alleen bij machinaal vervaardigde producten. Er kunnen dus kleine oneffenheden voorkomen. Juist het ambachtelijke karakter van de producten is wat past in, bijvoorbeeld, een landelijke inrichting en dat is dan ook de charme waar veel van onze klanten voor kiezen. Massief hout is 'levend'. Het hout past zich aan aan de omgeving waar het zich in bevindt. Door invloeden van buitenaf kan het daarom gebeuren dat een meubelstuk scheurtjes gaat vertonen of kan gaan trekken en krimpen. Deze eigenschappen bepalen de identiteit van een massief houten meubelstuk en zijn daarom geen reden tot reclamatie of een andere vorm van garantiebepalingen.

 

  Vragen?

Heb je nog meer vragen? Raadpleeg dan al onze klantenservice pagina's voor alle andere relevante informatie over bezorging, retourneren, omruilen, garantie en wat jouw rechten zijn als consument. Kijk ook bij onze veel gestelde vragen.

 

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?