info@kastenreus.nl

Whiskeykast - worn black/oud glas

Artikelnummer: KR20384

Afmeting: 84x40x177 Materiaal: Hout/oud glas Kleur: Worn black
749,00 Adviesprijs 999,00

C400
Omschrijving
Voeg wat extra opbergruimte toe aan je huis met deze prachtige whiskeykast. De kast is handgemaakt van hout en heeft oud glas aan de binnenkant. Deze houten kast heeft genoeg ruimte voor glazen, whiskeyflessen en andere drankflessen.

  • Een echte blikvanger
  • Met 4 handige opberglades
  • Ideaal voor de echte whiskeyliefhebber
  • Biedt voldoende opbergruimte
  • Past perfect in een landelijk interieur
Specificaties
Artikelnummer KR20384
Kleur Worn black
Materiaal Hout/oud glas
Gewicht
Afmeting 84x40x177
Stijl LANDELIJK
Verzendmethode Op afspraak door onze vervoerder
Voorgemonteerd Ja
Verpakkingsmaat box 1 84x42x179 cm (LxDxH)
Verzending en retour

 Levertijd
Zitbanken wordt op bestelling geproduceerd, hierdoor ligt de levertijd tussen de zeven en negen weken. Wij zullen voor de levering nooit zomaar ineens bij je op de stoep staan. Onze vervoerder neemt ongeveer na zes tot acht weken nadat je je bestelling geplaatst hebt contact met je op om een leverdatum in te plannen. Je kan dus altijd zelf een dag kiezen die het beste bij jouw schema past.

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

 Gratis verzending
Wij leveren geheel gratis bij bestelling vanaf € 50,- door de gehele BeNeLux (m.u.v. de Waddeneilanden) tot op de begane grond.
Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen we € 6,95 verzendkosten.

Moet je bestelling bezorgd worden op een verdieping? Geef dit dan altijd door tijdens het bestelproces en aan de vervoerder bij het maken van de bezorgafspraak. De kosten hiervoor zijn niet inbegrepen. Omdat dit product zwaarder is dan 35 kg is het i.v.m. de Arbo-Wet helaas niet mogelijk deze via een trap te laten bezorgen op een verdieping door onze vervoerder. Via een interne lift is dit wel mogelijk. Heeft u geen interne lift beschikbaar in het pand? Of is er wel een lift aanwezig maar is deze te klein? Vraag dan een offerte aan voor een verhuislift via ons contactformulier onder vermelding van de verdieping, het product en de postcode.

 Geen montage nodig
Dit product wordt volledig gemonteerd bij je geleverd. Je hoeft dus niet zelf aan de slag met een montagehandleiding! Onze vervoerder zet de kast voor je neer op de plek waar jij 'm wilt hebben en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Wel zo makkelijk!

 Betaling
Wij bieden meerdere mogelijkheden om je betaling te voldoen. Zo kan je er voor kiezen om direct af te rekenen met iDEAL. Of je kiest ervoor om af te rekenen met je creditcard. Dit kan met een MasterCard of Visa-creditcard en hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening. Wanneer je bestelling geleverd wordt door onze externe vervoerder is het ook mogelijk te betalen onder rembours. Je kan de betaling dan zowel contant als per pin (let op: niet met een creditcard) voldoen bij aflevering. Ook hier brengen wij geen extra kosten voor in rekening.

 Retourneren
Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze uiteraard binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren, mits het product onbeschadigd is en vrij van gebruikssporen. Om dit artikel te retourneren kan je bij ons een retouropdracht indienen door een email te sturen of het contactformulier in te vullen. Onze vervoerder zal dan zo spoedig mogelijk een afspraak met u inplannen om het artikel weer op te komen halen. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. De kosten van deze retourzending bedragen €85,-.

Wanneer er bij levering door onze externe vervoerder geconstateerd wordt dat een product transportschade heeft wordt deze uiteraard kosteloos weer mee retour genomen. Controleer daarom altijd goed of het geleverde product vrij van schade is, daar moet je immers bij levering ook voor tekenen. Indien er getekend is voor complete en onbeschadigde ontvangst kunnen wij het product niet meer gratis retour halen. Is er bij je bestelling transportschade geconstateerd? Geef dit dan eenvoudig aan ons door via het klachtenformulier. Vergeet hierbij niet om foto's toe te voegen van de klacht, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen.

Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw geld weer terug te storten wanneer een product niet naar wens is. We streven er naar om ten allen tijden binnen 2 weken het bedrag weer terug naar jou over te maken.

 Garantie
Wij geven op al onze producten 1 jaar garantie. Wanneer er binnen een jaar een productiefout wordt geconstateerd zullen wij je product kosteloos omruilen, repareren dan wel terugnemen. Is er bij je product een productiefout opgetreden binnen 1 jaar? Geef dit dan eenvoudig aan ons door via het klachtenformulier. Vergeet hierbij niet om foto's toe te voegen van de klacht, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen.

 Vragen?
Heb je nog meer vragen? Raadpleeg dan al onze klantenservice pagina's voor alle andere relevante informatie over bezorging, retourneren, omruilen, garantie en wat jouw rechten zijn als consument. Kijk ook bij onze veel gestelde vragen.

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?