info@kastenreus.nl

Klacht



Het kan zijn dat je een klacht hebt over Kastenreus en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij controleren onze producten daarom altijd op kwaliteit voordat wij deze naar je zullen versturen en pakken het product stevig in. Heb je onverhoopt toch een klacht? Dan zullen er uiteraard alles aan doen om dit naar tevredenheid oplossen. Stuur de klacht naar ons op via het online klachtenformulier. Omschrijf duidelijk wat er aan de hand is. Is je aankoop  beschadigd of op een andere manier onvolkomen? Stuur dan foto's mee, zodat we je klacht goed kunnen beoordelen. Kastenreus reageert altijd binnen 5 werkdagen of neemt contact met je op om de klacht te bespreken.

Heb je klachten over de staat van het product bij levering, zoals transportschade of een kapot/beschadigd geleverd product? Laat het ons zo snel mogelijk na levering weten.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een overeenkomst te herroepen (herroepingsrecht). De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is of waarop een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Je maakt gebruik van het herroepingsrecht door het geven van een retouropdracht via een van onze medewerkers voordat de herroepingstermijn is verstreken. Na het aanmelden van je retourzending, heb je nog 14 dagen gelegenheid om het artikel daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook door het invullen van het door ons toegezonden Modelformulier (PDF) aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Je bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht.

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan van ons terug, met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering. Wij betalen je in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen terug.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden. Je dient niet later dan 14 dagen na de dag waarop je de goederen hebt ontvangen aan ons kenbaar te maken dat je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht. Wij zorgen dan dat de goederen bij jou opgehaald worden. De directe kosten van €85.- van het terugzenden van de goederen komen wel voor jouw rekening. Op aanvraag kunnen wij je mogelijkheden aandragen om zelf het product terug te sturen. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wil je een artikel retourneren? Volg dan de stappen uit onze retourprocedure.
Wij vinden het heel vervelend dat je bestelling tijdens de levering schade heeft opgelopen, ondanks onze strenge controles en genomen maatregelen. In dit geval kan je het beste ons klachtenformulier invullen, welke je onder ‘service en klachtenafhandeling’ op de website kunt terugvinden. Ook hebben wij beeldmateriaal van de schade nodig om de klacht te kunnen verwerken. Dit beeldmateriaal kan je eenvoudig bij het klachtenformulier toevoegen. Hierdoor hebben wij een compleet beeld van je klacht en kunnen wij zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Afhankelijk van de klacht is dit een vergoeding, omruiling of reparatie.

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?