info@kastenreus.nl

Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*
Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*

Onderstel Veneto - 3D-Model - gepoedercoat zwart - metaal

Artikelnummer: KR20010 Afmeting: 140x90x73 Materiaal: Metaal Kleur: Gepoedercoat zwart
512,00 Adviesprijs 592,00

C400
Omschrijving

Met dit stevige onderstel Veneto van HSM Collection maak je letterlijk je tafel compleet. Ontwerp je eigen industriele eettafel om je interieur helemaal af te maken. De open buis is zwart gepoedercoat. Een poedercoating geeft een mooi egaal resultaat en is sterk. Door deze coating gaat het onderstel niet roesten en is deze makkelijk in onderhoud. Het onderstel is te combineren met diverse ovale en rechthoekige tafelbladen met een minimale breedte van 90 cm en een maximale lengte van 280 cm.

 


  • Stel je eigen eettafel samen
  • Stevig, metalen ontwerp
  • Gemaakt van zwart gepoedercoat metaal
  • Past perfect in een industrieel interieur
  • Bevestigingsplaat: 75x75 cm
Specificaties
Artikelnummer KR20010
Kleur Gepoedercoat zwart
Materiaal Metaal
Gewicht 38,00 kg
Afmeting 140x90x73
Stijl INDUSTRIEEL
Verzendmethode
Voorgemonteerd Nee
Verpakkingsmaat box 1 88x80x28 cm (LxDxH)
Onderhoud

  Eigenschappen massief hout

Iedere boom is uniek. Geen enkele boom heeft dezelfde structuur of kleuring. Een meubelstuk vervaargdigd uit hout zal daarom nooit identiek zijn. Door de grote verscheidenheid van kleurschakelingen en structuur heeft elk meubelstuk gemaakt van hout een eigen karakter. Oneffenheden aan het blad, lichte stukken gecombineerd met donkere stukken, haarschaartjes, inlegstukjes en knoesten getuigen van de authenticiteit van jarenlange groei en originaliteit van de boom. Massief hout is 'levend'. Het hout past zich aan aan de omgeving waar het zich in bevindt. Doormiddel van invloeden van buitenaf kan het daarom gebeuren dat een meubelstuk scheurtjes gaat vertonen of kan gaan trekken en krimpen. Deze eigenschappen bepalen de identiteit van een massief houten meubelstuk en zijn daarom geen reden tot reclamatie of een andere vorm van garantiebepalingen.

 

  Onderhoud

Hout laat zich makkelijk onderhouden. Om kringen en vochtige plekken te voorkomen in het hout is het aan te raden om het hout in te smeren met een kleurloos beschermingsmiddel op waterbasis dat het hout een beschermingslaag geeft. Om het ’werken’ zoveel mogelijk te voorkomen, is het aan te raden om je meubelstuk bij een luchtvochtigheidsgraad van ongeveer 60% tot 70% te houden. Dit kan je bewerkstelligen door een klein waterreservoir in de buurt van het meubel te houden (een glas water is al voldoende), door het regelmatig afnemen van het meubelstuk met een natte doek (en daarna droog maken) of door het bevochtigen met een plantenspuit. Op deze manier zorg je ervoor dat de kans op het ’werken’ wordt geminimaliseerd. Het is dan ook zeer aan te raden om het meubelstuk niet bij een verwarming te houden of dagelijks bloot te stellen aan zonlicht. Op deze manier voorkom je dat al het vocht eruit wordt getrokken en het meubelstuk karakteristieke eigenschappen gaat vertonen. Daarnaast zorgt het blootstellen van uw meubelstuk aan zonlicht ook voor verkleuring.

 

  Belangrijke tips

  • Hoe droger de lucht hoe aannemelijker de kans is op ’werken’.
  • Gebruik van oliën op onbehandeld hout geeft een permanente verkleuring. Producten die op eigen initiatief worden behandeld met oliën en onbehandeld zijn geleverd maken geen aanspraak op reclamatie.
  • Zet nooit warme pannen of natte glazen direct op een houten meubelstuk. Deze kunnen vochtplekken en kringen veroorzaken die niet meer te verwijderen zijn.
  • Bewerk het hout regelmatig met een onderhoudsmiddel.
  • Verplaats voorwerpen die een vaste plek op het meubelstuk hebben veelvuldig van plek om plaatselijke verkleuringen te voorkomen.
  • Wanneer je meubelstuk met een alcoholhoudende stof in aanraking komt, neem deze dan direct af met een vochtige doek om blijvende schade te voorkomen.
  • Zet een houten meubelstuk niet te dicht op een verwarming. Dit vergroot de kans op het 'werken' van het hout.

 

Verzending en retour

  Levertijd

Pakketten die met de post verstuurd kunnen worden, bezorgt PostNL, indien op voorraad, binnen 2-5 werkdagen. De status van je pakketje is te volgen via de Track&Trace-link die je ontvangt zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft. Pakketten die te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn om met de post te kunnen versturen, leveren wij op afspraak, indien op voorraad, binnen 2 weken. Wij zullen voor de levering van grote pakketten nooit zomaar bij je op de stoep staan. Onze vervoerder, Jos Dusseldorp Transport, neemt ongeveer na 3-5 werkdagen nadat je je bestelling geplaatst hebt contact met je op om een leverdatum in te plannen. Je kan dus altijd zelf een dag kiezen die het beste bij jouw schema past. Let op: e-mails van onze vervoerder voor het maken van de bezorgafspraak komen soms in de SPAM terecht. Houd deze dus ook in de gaten.

 

 

 

 

 

 

Indien het product niet op voorraad is, kan je je emailadres achterlaten via de knop 'houd mij op de hoogte'. We sturen je dan een mailtje als we dit product weer op voorraad hebben.

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

 

Let op! Onze pakketten die op afspraak worden bezorgd, worden bij levering tot de eerste voordeur gebracht. De pakketten worden echter niet naar binnen gebracht, uitgepakt en gemonteerd. Is dit wel gewenst? Kies dan voor onze Full Service levering bij het afrekenen van je bestelling. Het product wordt dan naar de gewenste plek gebracht, uitgepakt, gemonteerd en het verpakkingsmateriaal wordt mee terug genomen. Voor de Full Service levering brengen 49,95 euro in rekening.

 

   Verzending

Wij leveren alle bestellingen gratis af. We rekenen dus geen verzendkosten.*

 

Moet je bestelling bezorgd worden op een verdieping? Geef dit dan altijd door tijdens het bestelproces en aan de vervoerder bij het maken van de bezorgafspraak. Omdat dit product zwaarder is dan 35 kg is het i.v.m. de Arbo-Wet helaas niet mogelijk deze via een trap te laten bezorgen op een verdieping door onze vervoerder. Via een interne lift is dit wel mogelijk. Heeft u geen interne lift beschikbaar in het pand? Of is er wel een lift aanwezig maar is deze te klein? Vraag dan een offerte aan voor een verhuislift via ons contactformulier onder vermelding van de verdieping, het product en de postcode.

 

Voor de levering op verdiepingen rekenen wij een toeslag. Benieuwd hoeveel de toeslag is op jouw verdieping? Neem contact met ons op via info@kastenreus.nl.

 

*m.u.v. de Waddeneilanden. Voor leveringen van grote, zware of kwetsbare artikelen die niet per post verstuurd kunnen worden wordt een toeslag gerekend afhankelijk van het eiland.

 

  Geen montage nodig

Dit product wordt volledig gemonteerd bij je geleverd. Je hoeft dus niet zelf aan de slag met een montagehandleiding! Onze vervoerder zet de kast voor je neer op de plek waar jij 'm wilt hebben en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Wel zo makkelijk!

 

  Betaling

Wij bieden meerdere mogelijkheden om je betaling te voldoen. Zo kan je er voor kiezen om direct af te rekenen met iDEAL. Of je kiest ervoor om af te rekenen met je creditcard. Dit kan met een MasterCard of Visa-creditcard en hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

 

Daarnaast is er ook een mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet dan een supersnelle gegevenscontrole. Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden. Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Wanneer je bestelling geleverd wordt door onze externe vervoerder is het ook mogelijk te betalen onder rembours. Je kan de betaling dan zowel contant als per pin (let op: niet met een creditcard) voldoen bij aflevering. Hier brengen wij 9,95 euro voor in rekening.

 

  Retourneren

Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze uiteraard binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren, mits het product onbeschadigd is en vrij van gebruikssporen. Bekijk onze retourprocedure voor meer informatie.

 

Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw geld weer terug te storten wanneer een product niet naar wens is. We streven er naar om ten allen tijden binnen 2 weken het bedrag weer terug naar jou over te maken.

 

  Garantie

Wij geven op al onze producten 1 jaar garantie. Wanneer er binnen een jaar een productiefout wordt geconstateerd zullen wij je product kosteloos omruilen, repareren dan wel terugnemen. Is er bij je product een productiefout opgetreden binnen 1 jaar? Geef dit dan eenvoudig aan ons door via het klachtenformulier. Vergeet hierbij niet om foto's toe te voegen van de klacht, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen.

 

Onze producten worden niet machinaal vervaardigd maar nog écht ambachtelijk met de hand gemaakt en grotendeels van massief hout. Dit heeft als gevolg dat de producten niet in alle facetten perfect zijn want dat kan alleen bij machinaal vervaardigde producten. Er kunnen dus kleine oneffenheden voorkomen. Juist het ambachtelijke karakter van de producten is wat past in, bijvoorbeeld, een landelijke inrichting en dat is dan ook de charme waar veel van onze klanten voor kiezen. Massief hout is 'levend'. Het hout past zich aan aan de omgeving waar het zich in bevindt. Door invloeden van buitenaf kan het daarom gebeuren dat een meubelstuk scheurtjes gaat vertonen of kan gaan trekken en krimpen. Deze eigenschappen bepalen de identiteit van een massief houten meubelstuk en zijn daarom geen reden tot reclamatie of een andere vorm van garantiebepalingen.

 

  Vragen?

Heb je nog meer vragen? Raadpleeg dan al onze klantenservice pagina's voor alle andere relevante informatie over bezorging, retourneren, omruilen, garantie en wat jouw rechten zijn als consument. Kijk ook bij onze veel gestelde vragen.

 

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?