info@kastenreus.nl

Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*
Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*

Fauteuil - 77x68x83 - Wit/zwart - Teddy/bouclé/metaal

Artikelnummer: KR22567 Afmeting: 77x68x83 cm Materiaal: Bouclé/teddy/metaal Kleur: Wit/zwart
245,00 Adviesprijs 339,00

C500
Omschrijving

De elegante Fauteuil van HSM Collection heeft een fantastisch, zacht ontwerp dat in elke kamer opvalt. Het zwarte onderstel is van stevig metaal. De stoel is bekleed met een stevige teddy stof die zorgt voor een comfortabele zit. De combinatie van de Bouclé stof en de stoere metalen poten is helemaal is dé trend van nu. De stof bestaat uit 95 % Polyester & 5 % Wol. Boucle is een luxe gebreide stof met als eigenschappen zacht, warm en een onregelmatig oppervlakte met lussen en krulletjes. Deze Fauteuil staat erg trendy in jouw interieur en is passend voor diverse woonstijlen. De fauteuil is ook nog eens in meerdere kleuren verkrijgbaar!

 

Zithoogte: 45cm

Zitbreedte: 45-32cm

Zitdiepte: 54cm

Poot: 27 cm hoog

Afstand poten: 53cm breed - 49cm diep

Rugleuning: 56cm breed - 48cm diep

Armleuning: 32cm hoog

 


  • Een comfortabele fauteuil met een klassieke look
  • De verdikte zitting zorgt voor extra zitcomfort
  • Gemaakt van stevige teddy stof - bouclé
  • Ondersteund door zwarte poten
  • Verkrijgbaar in verschillende kleuren
Specificaties
Artikelnummer KR22567
Kleur Wit/zwart
Materiaal Bouclé/teddy/metaal
Gewicht 14,50 kg
Afmeting 77x68x83 cm
Stijl GLAMOUR
Verzendmethode Postpakket
Voorgemonteerd Nee
Verpakkingsmaat box 1 78x68x59 cm (LxDxH)
Onderhoud

BOUCLE

  Bouclé

Bouclé gestoffeerde meubels staan prachtig binnen jouw interieur.  Een zorgvuldige reiniging is essentieel voor langdurig plezier. De meeste meubels van Bouclé stof zijn er in lichte kleuren. Bouclé betekent ’lus’ en is een stof van geweven stukjes, waarbij deze geweven stukjes lusjes vormen. Door de speciale weef manier, kunnen er verschillende structuren worden gemaakt.  Nu zal je wel denken: dit zal binnen no-time vlekken aantrekken maar gelukkig zijn er genoeg manieren om deze stof te reinigen. Zo raden we je aan om je meubel regelmatig schoon te maken met een stofzuiger, om te voorkomen dat er kruimels, stof en haar in je meubel blijven zitten.

 

Onderhoud  bouclé

Naast het regelmatig stofzuigen van de meubels met deze stof, zijn er meerdere manieren om de stof grondig te reinigen bij wanneer er bijvoorbeeld grotere vlekken in de stof terecht zijn gekomen. Verwijder altijd zo snel mogelijk de vlekken van je Bouclé stoffen bekleding. Zorg ervoor dat je niet wrijft in de stof. De vlek trekt zo sneller in het materiaal waardoor het voorgoed beschadigd kan blijven. Ook raden we het je zeker niet aan om met agressieve schoonmaakmiddelen de vlek te verwijderen,  want dit zorgt voor lelijke plekken.

Wij adviseren je om de stof af te nemen met een schone, vochtige doek. Gebruik bij voorkeur lauwwarm water en dep voorzichtig op de vlek. Is lauwwarm water niet genoeg om de vlek te verwijderen? Gebruik dan een speciale vlekkenreiniger. Volg de instructies op de verpakking. Tip: probeer het middel eerst uit op een onopvallend deel van de bekleding. Op die manier kan je zien of het middel schade brengt aan de kleur van de stof.

 

METAAL

  Onderhoud metaal

Metalen producten vragen weinig onderhoud wanneer er een goeie coating is aangebracht. In de meeste gevallen volstaat een droge doek. In het geval van een vlek voldoet een vochtige doek, het is belangrijk de metalen producten goed na te drogen zodat het metaal niet te lang in contact komt met vocht.

  Gepoedercoat metaal

Poedercoaten is een proces waarbij onderdelen en oppervlakte van metaal en aluminium worden voorzien van een beschermlaag. De poeder wordt met behulp van een spuitpistool aangebracht op metaal waarna het gepoedercoate metaal de oven in gaat. Poedercoating zorgt voor een perfecte en duurzame dekking. Er zijn geen oplosmiddelen vereist bij dit proces waardoor de belasting voor het milieu aanzienlijk minder is dan van het alternatieve natlak proces.

 

 

 

 

 

Verzending en retour

  Levertijd

Pakketten die met de post verstuurd kunnen worden, bezorgt PostNL, indien op voorraad, binnen 2-5 werkdagen. De status van je pakketje is te volgen via de Track&Trace-link die je ontvangt zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft. Pakketten die te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn om met de post te kunnen versturen, leveren wij op afspraak, indien op voorraad, binnen 2 weken. Wij zullen voor de levering van grote pakketten nooit zomaar bij je op de stoep staan. Onze vervoerder, Jos Dusseldorp Transport, neemt ongeveer na 3-5 werkdagen nadat je je bestelling geplaatst hebt contact met je op om een leverdatum in te plannen. Je kan dus altijd zelf een dag kiezen die het beste bij jouw schema past. Let op: e-mails van onze vervoerder voor het maken van de bezorgafspraak komen soms in de SPAM terecht. Houd deze dus ook in de gaten.

 

 

 

 

 

 

Indien het product niet op voorraad is, kan je je emailadres achterlaten via de knop 'houd mij op de hoogte'. We sturen je dan een mailtje als we dit product weer op voorraad hebben.

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

 

Let op! Onze pakketten die op afspraak worden bezorgd, worden bij levering tot de eerste voordeur gebracht. De pakketten worden echter niet naar binnen gebracht, uitgepakt en gemonteerd. Is dit wel gewenst? Kies dan voor onze Full Service levering bij het afrekenen van je bestelling. Het product wordt dan naar de gewenste plek gebracht, uitgepakt, gemonteerd en het verpakkingsmateriaal wordt mee terug genomen. Voor de Full Service levering brengen 49,95 euro in rekening.

 

   Verzending

Wij leveren alle bestellingen gratis af. We rekenen dus geen verzendkosten.*

 

Moet je bestelling bezorgd worden op een verdieping? Geef dit dan altijd door tijdens het bestelproces en aan de vervoerder bij het maken van de bezorgafspraak. Omdat dit product zwaarder is dan 35 kg is het i.v.m. de Arbo-Wet helaas niet mogelijk deze via een trap te laten bezorgen op een verdieping door onze vervoerder. Via een interne lift is dit wel mogelijk. Heeft u geen interne lift beschikbaar in het pand? Of is er wel een lift aanwezig maar is deze te klein? Vraag dan een offerte aan voor een verhuislift via ons contactformulier onder vermelding van de verdieping, het product en de postcode.

 

Voor de levering op verdiepingen rekenen wij een toeslag. Benieuwd hoeveel de toeslag is op jouw verdieping? Neem contact met ons op via info@kastenreus.nl.

 

*m.u.v. de Waddeneilanden. Voor leveringen van grote, zware of kwetsbare artikelen die niet per post verstuurd kunnen worden wordt een toeslag gerekend afhankelijk van het eiland.

 

  Geen montage nodig

Dit product wordt volledig gemonteerd bij je geleverd. Je hoeft dus niet zelf aan de slag met een montagehandleiding! Onze vervoerder zet de kast voor je neer op de plek waar jij 'm wilt hebben en nemen het verpakkingsmateriaal weer mee. Wel zo makkelijk!

 

  Betaling

Wij bieden meerdere mogelijkheden om je betaling te voldoen. Zo kan je er voor kiezen om direct af te rekenen met iDEAL. Of je kiest ervoor om af te rekenen met je creditcard. Dit kan met een MasterCard of Visa-creditcard en hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

 

Daarnaast is er ook een mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen. Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet dan een supersnelle gegevenscontrole. Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden. Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Wanneer je bestelling geleverd wordt door onze externe vervoerder is het ook mogelijk te betalen onder rembours. Je kan de betaling dan zowel contant als per pin (let op: niet met een creditcard) voldoen bij aflevering. Hier brengen wij 9,95 euro voor in rekening.

 

  Retourneren

Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze uiteraard binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren, mits het product onbeschadigd is en vrij van gebruikssporen. Bekijk onze retourprocedure voor meer informatie.

 

Wij doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk jouw geld weer terug te storten wanneer een product niet naar wens is. We streven er naar om ten allen tijden binnen 2 weken het bedrag weer terug naar jou over te maken.

 

  Garantie

Wij geven op al onze producten 1 jaar garantie. Wanneer er binnen een jaar een productiefout wordt geconstateerd zullen wij je product kosteloos omruilen, repareren dan wel terugnemen. Is er bij je product een productiefout opgetreden binnen 1 jaar? Geef dit dan eenvoudig aan ons door via het klachtenformulier. Vergeet hierbij niet om foto's toe te voegen van de klacht, zodat wij je sneller en beter kunnen helpen.

 

Onze producten worden niet machinaal vervaardigd maar nog écht ambachtelijk met de hand gemaakt en grotendeels van massief hout. Dit heeft als gevolg dat de producten niet in alle facetten perfect zijn want dat kan alleen bij machinaal vervaardigde producten. Er kunnen dus kleine oneffenheden voorkomen. Juist het ambachtelijke karakter van de producten is wat past in, bijvoorbeeld, een landelijke inrichting en dat is dan ook de charme waar veel van onze klanten voor kiezen. Massief hout is 'levend'. Het hout past zich aan aan de omgeving waar het zich in bevindt. Door invloeden van buitenaf kan het daarom gebeuren dat een meubelstuk scheurtjes gaat vertonen of kan gaan trekken en krimpen. Deze eigenschappen bepalen de identiteit van een massief houten meubelstuk en zijn daarom geen reden tot reclamatie of een andere vorm van garantiebepalingen.

 

  Vragen?

Heb je nog meer vragen? Raadpleeg dan al onze klantenservice pagina's voor alle andere relevante informatie over bezorging, retourneren, omruilen, garantie en wat jouw rechten zijn als consument. Kijk ook bij onze veel gestelde vragen.

 

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?