info@kastenreus.nl

Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*
Gratis bezorging
Uitgebreid assortiment
Betalen bij aflevering of in3 (termijnen)*

Levertijd



Pakketten die met de post verstuurd kunnen worden, leveren wij, indien op voorraad, binnen 2-5 werkdagen. De status van je pakketje is te volgen via de Track&Trace-link die je ontvangt zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft. Pakketten die te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn om met de post te kunnen versturen, leveren wij op afspraak, indien op voorraad, binnen 2 weken. Per product op onze website staat aangegeven of deze via de post of op afspraak geleverd wordt. Je vindt deze informatie terug onder 'Verzending en retour'.

 

Indien het product niet op voorraad is, kan je je emailadres achterlaten via de knop 'houd mij op de hoogte'. We sturen je dan een mailtje als we het product weer op voorraad hebben.

 

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd. In dit geval zullen we je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

De actuele levertijd van het product vermelden wij op onze website. Je kan deze informatie vinden bij de beschrijving van het product, boven de knop 'toevoegen aan winkelmand'. Hier staat hoeveel stuks wij van het artikel voorradig hebben als het product op voorraad is of de verwachte leverweek als er vrije voorraad naar ons magazijn onderweg is. Benieuwd of wij het artikel op voorraad hebben? Wij werken met een stoplichtsyteem, zodat dit altijd inzichtelijk is! Ga met de muis over het stoplicht om de actuele voorraad te bekijken. Is het stoplicht oranje? Dan is er vrije voorraad naar ons onderweg en wordt de verwachte leverweek vermeld als 'Bijna! Weer leverbaar vanaf ± week …'. Gemiddeld is de levertijd dan 2-7 weken. Is het stoplicht rood? Laat dan je emailadres achter via de knop 'Houd mij op de hoogte'. Wij sturen je dan een mailtje zodra er weer nieuwe voorraad naar ons onderweg is.

 

Ja, het is mogelijk om het product te bestellen en later te laten bezorgen. Wij reserveren het product volledig gratis voor je gedurende maximaal zes weken. Hierna rekenen wij €2,- per CBM per week voor de opslagkosten. Indien het product niet voorradig is, zullen de zes weken pas ingaan op het moment dat het product wel weer voorradig is.

 

Ja, het is mogelijk om de status van je bestelling te volgen. Wanneer je bestelling per post wordt verzonden, ontvang je van ons een Track and Trace-code zodra je bestelling ons magazijn verlaten heeft. Als je bestelling wordt bezorgd door onze logistieke partner, dan nemen zij ongeveer na  contact met je op om een bezorgdatum in te plannen. Je kan dan zelf een leverdatum inplannen die het beste bij jouw schema past.

 

Pakketten die te groot, te zwaar of te kwetsbaar zijn om met de post te versturen worden op afspraak geleverd door onze logistieke partner. Zij nemen ongeveer na 3-5 werkdagen contact met je op voor het maken van de bezorgafspraak. Je kunt dan zelf een datum kiezen die het beste bij jouw schema past.

 

Voor pakketten die met de post verstuurd worden kun je helaas niet zelf een leverdatum kiezen. Zodra het pakketje ons magazijn verlaten heeft (meestal na 1-2 werkdagen) ontvang je automatisch een Track&Trace-code waarmee de status van je pakket te volgen is. Vaak wordt je pakketje dan al de volgende werkdag geleverd, afhankelijk van de drukte. Ben je niet thuis als ze je pakketje willen bezorgen? De pakketdienst zal het pakketje dan proberen af te leveren bij je buren en als dit niet lukt naar een afhaalpunt brengen. Er ligt dan een briefje in je brievenbus met de informatie waar je je pakketje af kunt halen.

 

Het kan zijn dat de producten in je bestelling verschillende levertijden hebben. De producten die op voorraad staan worden direct verzonden. Zodra de andere producten van je bestelling weer op voorraad staan, zullen wij deze ook zo spoedig mogelijk naar je opsturen. Het kan dus gebeuren dat je bestelling in meerdere delen door de postbezorger/vervoerder bezorgd wordt. Uiteraard houden wij je op de hoogte wanneer je de bestelling kunt verwachten.

 

Wil je de bestelling liever in 1 keer ontvangen? Dan kan dit uiteraard ook. Geef dit dan door tijdens het bestellen in de notities. Wij zullen dan wachten met de levering tot wij het laatste artikel binnen hebben.

 

Ja, je wordt door ons altijd op de hoogte gehouden als de levertijd van je bestelling verandert. Is de levertijd verstreken en je hebt je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op!

 

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?